Гарантії | Biformer
Наші меблі створена таким чином, щоб служити вам довгі роки. Однак, натуральне дерево – це природний матеріал, який вимагає дбайливого ставлення та догляду. Досить рідко, але іноді трапляються небажані випадки. Тому, ми надаємо гарантію на наші вироби, щоб покупка для вас була приємною і безпечною.

Загальні умови гарантії:

  • На всі столи і стільці ТМ Біформер діє гарантія 12 місяців з моменту придбання;
  • Гарантійне обслуговування включає проведення ремонтних робіт, заміну дефектних частин або повну заміну вироби, в залежності від ситуації;
  • Недоліки, виявлені під час дії гарантії, що виникли з вини виробника, виправляються протягом 30 календарних днів з моменту звернення покупця;
  • Всі транспортні витрати, пов’язані з виправленням недоліків несе продавець.

Випадки, що підпадають під гарантію:

  • Розсихання або деформація конструкції, тріщини на поверхні дерев’яних частин, що виникли з вини виробника;
  • Відшаровування фарби, що виникло з вини виробника;
  • Погана робота механізмів або з’єднань.

Випадки, які не підпадають під гарантію:

  • Оскільки дерево є унікальним природним матеріалом, що має відмінності кольору і текстури, тому виробник не гарантує повну відповідність тону і текстури придбаного товару наявними зразками в магазині.
  • Наявність сучків, або відміну текстури не є гарантійним випадком.
  • Механічні пошкодження поверхні або каркасів, які є наслідком порушення умов експлуатації (подряпини, відколи, псування покриття, плями від фарби і т.д.);
  • Розсихання, тріщини поверхні, деформація поверхонь, і інші дефекти які є наслідком порушення правил експлуатації (надмірна вологість приміщення, тривалий вплив води або агресивних речовин, експлуатація меблів зовні приміщень, різкі перепади температури і вологості, і інше).
  • Компанія залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні таких випадках:
  • Виявлення порушення умов вологості і температурних показників в приміщенні експлуатації / зберігання;
  • Розміщення в безпосередній близькості, або під меблями нагрівальних приладів.
  • Виявлення змін і доповнень конструкції, виконаних третіми особами без узгодження з виробником, які могли вплинути на якість виробу;
  • Виявлення пошкоджень упаковки, які доводять механічні пошкодження виробу при транспортуванні засобами покупця, або іншими транспортними компаніями.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *